Om brancheforeningen

Andreas Hald
T: 43 43 99 00

Formål

Vores formål er at fremme branchens og medlemmernes fælles interesser bedst muligt, herunder i særlig grad at varetage branchens interesser på følgende områder:

• Omdelernes arbejdsforhold, herunder sikkerhed m.v.
  • Følge og evt. levere input til ny lovgivning
  • Følge og evt. levere input til nye regler og tiltag fra offentlige myndigheder
  • Følge konkurrencesituationen for at sikre at statslige selskaber ikke får eller bruger
    statsmidler på konkurrenceområderne
  • Holde kontakt til andre brancher, og deres organisationer
  • Brancheforeningen er ikke aftalepartner i nogen form for løn- eller ansættelsesaftaler

Kodeks

For at højne branchens faglige niveau og omdømme har vi vedtaget en række standarder for alle medlemmer.

Vedtægter

Om brancheforeningens formål, regler for medlemskab og kontingent, generalforsamling og stemmeret m.v.

Medlemskartotek

Overblik over alle medlemmer af Brancheforeningen af Danske Distributionsvirksomheder.

Privatlivspolitik

Hos Brancheforeningen af Danske Distributionsvirksomheder behandler vi dine personoplysninger med den største forsigtighed efter de gældende regler.